Укрепване на ж.л. линии
За железниците по света, ограниченията на скоростта и скъпите ремонти с прекъсване на движението често се дължат на лошата геометрия на железния път. Но технологията на Tensar предлага решение което е доказало, че значително намалява разходите за поддръжка. Нашите геомрежи се използват от началото на 80-те години за армиране на жп баласта, одобрени са от Network Rail във Великобритания и от железопътните власти в много страни по света, след направени множество независими тестове и експерименти.
Какви са ползите за вас
В сравнение с традиционния профил на долно строене, заздравяването на баласта има следните предимства:
- Запазва геометрията на пътя за по-дълго време
- Забавя слягането на баласта
- Намалява разрушаването на баласта
- Удължава интервала между пресевките около три пъти
- Заздравява баласта за над 20 години
Нови жп линии
При строителството на нова линия върху слаба или променлива основа, може да се използват геомрежи Tensar, за армиране основите на насипите и за механическо заздравяване на предпазния пласт под баласта, като тяхната дебелина може да се намали с около една трета.
Какви са ползите за вас
В сравнение с традиционния профил на долно строене, заздравяването на предпазния пласт има следните предимства:
- Намаляване разходите и времето за строителство, чрез намаляване количеството на предпазния пласт при постигане на същата носимоспособност
- Намаляване дълбочината на отнемане на слабата почва от основата
- Намаленото количество на земно-насипните работи дава по-екологично решение
Certification and Approval
TriAx TX190L geogrid has been approved by rail authorities, including Network Rail, for improving the performance of ballasted track.